За втора поредна година
МЕТРО Кеш енд Кери търси „звездите“ на малкия и среден бизнес в България сред своите ХоРеКа клиенти
- „Звездите на МЕТРО“ ще донесат 10 000 лева за социално ангажиран проект в подкрепа на малките общности
- ХоРеКа клиенти ще могат да разкажат своите истории в страницата на кампанията www.metro.bg/stars, а гласуването в тяхна подкрепа ще продължи до 5 юли, за да определи 10-те финалисти
- Крайният победител ще стане известен на 10 юли след вот на жури от представители на неправителствени организации, медийни партньори и бизнеса
Ако сте професионален клиент на МЕТРО или работите в ХоРеКа сектора, собственик сте на малък и среден бизнес в България и развивате социално отговорни проекти в подкрепа на общността, то вашата компания може да бъде една от „Звездите на МЕТРО 2015“. Веригата за търговия на едро МЕТРО Кеш енд Кери България търси да отличи „звездите“ на малкия и среден бизнес, за да връчи една голяма награда на стойност 10 000 лева и десет допълнителни финансови награди.
Много предприемачи и фирми организират локални социални инициативи, но, за разлика от големите компании, рядко получават признанието на обществото. Независимите предприемачи често подкрепят обществени прояви, подпомагат местни църкви и домове за деца в неравностойно положение или със собствени средства изграждат цели градини и паркове. МЕТРО търси точно хората, чиито добрини често остават в рамките на малкия квартал. Сега те могат да спечелят 5 000 лв. в брой и още 5 000 лв. в подкрепа на свой бизнес проект, като споделят своята история на www.metro.bg/stars до 5 юли.
Кампанията не е ограничена само за клиенти на МЕТРО, а е отворена за участие за всички български предприемачи, които подкрепят или създават собствени каузи в помощ на определени социални групи, на своите съграждани или организации, които изпитват потребност от такава подкрепа.
Всеки един участник може сам да разкаже своята история, да приложи снимки и видео материал през онлайн формуляра достъпен на www.metro.bg/stars, за да генерира собствена подстраница за проекта си. На нея потребителите могат да разгледат подробности и снимки и да решат кои проекти да подкрепят със своя глас. Именно онлайн гласуването ще определи и десетте проекта, които ще достигнат до финалния кръг на кампанията на 5 юли.
Големият победител в „Звездите на МЕТРО 2015“ ще бъде определен от жури с представители на бизнес, медии и неправителствени организации и ще стане известен на 10 юли. Освен десетте финалисти, избрани от публиката, във финалното гласуване ще бъде включена и една допълнителна история, която журито е сметнало за “вдъхновяваща”, но не е успяла да събере достатъчно подкрепа от онлайн гласуването.