Или кои са 3-те критични точки в ефективното управление на един ресторант
Над 70% от гостите, посещаващи заведения за хранене в Европа, биха искали повече информация относно произхода на продуктите, влагани в ястията, съдържанието на сол, консерванти и оцветители, както и енергийните характеристики на всяко ястие. Това показва глобално проучване World Menu Report, инициирано от Unilever FoodSolutions в началото на 2011 г.
Информация, задължителна за хранителни продукти, които купуваме в магазина, е абсолютна рядкост в менютата на ресторантите, е изводът от проучването. То е първа значителна стъпка в посока към утвърждаване на нова идентичност на компанията, чиито три нови запазени марки за услуги са Вашата Кухня, Вашето Меню, Вашите Гости,.
Unilever FoodSolutions представи новата си визия и приоритети пред партньори и клиенти на градинско парти в София. На събитието присъстваха шеф готвачи от страната, членове на Българските асоциации на готвачи, кулинарни блогъри и хора, обединени около страстта към кулинарията.
„Тези три нови бранда са категоричната заявка за преориентацията на Unilever FoodSolutions от класически доставчик на продукти за професионалната кухня към партньор, предлагащ цялостни решения за професионалисти в трите области Кухнята, Менюто и Гостите. Това са и трите критични точки в ефективното функциониране на всеки ресторант или хотел, защото ако кулинарията е страст, то ресторантьорството е преди всичко бизнес, а зад всеки здрав бизнес стоят стабилни партньори“, подчерта при представянето Мария Тодорова, маркетинг мениджър за България на Unilever FoodSolutions. Тя допълни, че новата бизнес визия на компанията ще й позволи по-ефективно да подкрепя готвачите и ресторантьорите в 74 страни по света, включително и в България.
Досега компанията бе позната предимно с продуктовите си марки Knorr, Hellmann’s, Carte d’Or, Lipton, припомни Злати Златев, мениджър Развитие на Пазара за България. Занапред обаче тя ще предлага цялостни решения на проблемите, с които ежедневно се сблъсква всеки професионалист в кухнята, независимо дали е готвач или управител на ресторант – от последните тенденции в предпочитанията на гостите, през структурирането на едно меню и тенденциите в декорирането на ястия, като „специалитетът“ на менюто от услуги ще е най-сериозният проблем – ефективността в кухнята, подчерта регионалния мениджър на Unilever FoodSolutions.